Gæstebog

Skriv i gæstebogen her
25-7-2017 - Elisabeth lisbeth@mvbmail.dk
Er der nogen der savner en lille kattekilling?
Den opholder sig en del ved Kongehøjen 1A - 1 B. Den er mørk i pelsen og med lidt strejf af rødt i pelsen, specielt på halsen.
21-11-2015 - Lise-Lotte K. Jakobsden multiboligbyg@gmail.com
FREMLYSNING
En meget lille sort kattekilling med hvid plet på brystet er set flere steder fra i morges og indtil kl. 21.00 i dag. Dens ekstreme sult er nu stillet og den befinder sig inden døre. Savner du killingen da kontakt  mig på tlf. 20166523. Mvh. Lise-Lotte
11-5-2015 - Julie juliesoendergaard@hotmail.com
Dejlig hjemmeside. Tak for kigget.
Mvh. Julie
billige-akasser.dk
22-9-2014 - Anita Spørring Friis anita@friis-olesen.dk
Vores kat, Chili, har vi ikke set siden i lørdags (d. 20. september). Den er brun/sort stribet med hvide poter, vil gerne snakke og er netop lige blevet øretatoveret (nr. KXP127) så det ene øre er stadig grønt indeni herefter. Hvis du ser den -  måske i din garage/ dit udehus - ring da meget gerne på 27479191 eller 60504910.

Jeppe og Anita Spørring Friis
Rødevej 2
3-7-2013 - karin Elkjær karin@andelsgalleriet.dk
Så her onsdag 3.7.2013 kl. 21.30 en blå/rød papegøjelignende fugl, måske lidt tam, i vores have Mosebvej 9C. Absolut ikke en hjemmehørende fugl her i dk. Mangler nogen en papegøje så er den set her, bare til orintering