NY LOKALPLAN

Status på Ny lokalplan 2016.

Hej alle medborger. Vedr. Ny Lokal plan for Hornshøj

En opdatering om hvor langt bestyrelsen, er i forløbet om den nye lokal plan.

Fredag d. 7 juli om eftermiddagen modtog, vi en mail fra Holstebro Kommune om den nye lokal plan.

Fra d. 8 - 11 juli blev fik alle beboer i Hornshøj, besked om den nye lokal plan enten som brev i deres post kasse eller pr. direkte mail. (Både til medlemmer af borgerforening og ikke medlemmer.)

Mandag d. 11 juli: Tog bestyrelsen (Irene Lauridsen) kontakt til Holstebro kommune. Med det mål, at for lavet et information møde for os i Hornshøj, med en medarbejde for kommune, som har med den nye lokalplan gøre. PGA. at pågældende medarbejde på Kommune holder ferie fra d. 7/7- 31/7 er det først muligt at kontakte vedkommende på kommune på mandag d. 1 august.

Hvilket vi selvfølgelig gør.

Så snart vi ved, noget nyt om en møde dato og tid, så for I besked så hurtig, som det er os muligt.

Pga. af ferie har det ikke været muligt, at bruge vores hjemme side til at informere jer. Og ferien har i det hele tiden gjort dette forløbet til en større udfordring.

Derud over har vi en aftale med en advokat, som kan hjælpe os i denne sag.

1000 tak for de input, kommentar vi har modtaget fra en del af jer, hvis der er flere der ønsker at sende noget til os. Så Husk at deadline for input/ kommentar til vores fælles høringssvar skal sendes til os pr mail seneste d. 4 august. Bestyrelsen fælles mail er: hornsmed@gmail.com

Som bestyrelse går vi, alt hvad vi kan i denne sag og som hurtig som muligt som ferie, tid, kommunen med mere tillader det.

MVH. Bestyrelsen.